Často kladené otázky

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálnu hodnotu objednávky nemáme. Objednávky pod 8 € sú však pre nás stratové. Prosím zvážte pridanie ďalších kníh do košíka. Vďaka tomu budeme schopní udržiavať nižšie ceny kníh, udržateľnejší, doručovací a kvalitný servis. Ďakujeme.  

 

Môžem vidieť reálne foto knihy?

Áno, v tomto prípade potrebujeme odkaz na žiadaný titul z nášho webu, ktorý zašlete na info@restorio.sk. Knihu si tiež môžete objednať na dobierku na našu predajňu a knihy si pred zaplatením prezrieť.

 

Sú knihy naozaj na sklade?

Áno, informáciu o počte dostupných kusov nájdete pri každom titule, hneď nad jeho cenou.

 

Neprešla platba. Ako mám postupovať ďalej?

Môžeme poslať nový odkaz na platobnú bránu.  V tomto prípade nám napíšte na info@restorio.sk alebo vašu objednávku odošleme na dobierku.  

 

Kedy môžem objednaný tovar očakávať?

Všetky objednávky expedujeme, ako najrýchlejšie nám krídla dovolia. Zásielku obvykle odosielame do dvoch pracovných dní a čas doručenia sa potom odvíja od zvoleného spôsobu dopravy. Či už preferujete doručenie priamo na vašu adresu, alebo si vyzdvihnete zásielku na výdajnom mieste niektorého z našich dopravných partnerov (Packeta, DPD), je dôležité počítať s tým, že musí byť najskôr spracovaná a presmerovaná do správneho depa, a až potom môže byť doručená. Z tohto dôvodu vám zásielka typicky dorazí nasledujúci pracovný deň po jej odoslaní z nášho skladu. Cez víkendy alebo počas štátnych sviatkov sa môže doručenie mierne oneskoriť. Pokiaľ sa vaša zásielka neobjaví v očakávanom čase, neváhajte nás kontaktovať na e-maile info@restorio.sk. Spoločne ju vyhľadáme. 

 

Kde je moja zásielka?

Pohyb vašej objednávky môžete sledovať online, a to po zadaní čísla zásielky. To dostanete e-mailom či SMS správou a nájdete ho aj vo svojom účte na Restorio v sekcii Objednávky.  

 

Môžem si knihy osobne vyzdvihnúť?

Áno. Ponúkame osobný odber v naší prevádzke v OC Central Bratislava. A ďalšie miesta pripravujeme. Po objednaní vyčkajte na výzvu na vyzdvihnutie. Pozrite sa tu, kde nás nájdete.  

 

Môžete ma informovať, keď naskladníte knihu, o ktorú mám záujem?

Áno, môžete využiť našu službu „Jastrabie oko“. Stačí zadať názov knihy a meno autora a váš e-mail. Hneď ako knihu naskladníme, priletí vám na ňu upozornenie. Ďalšou možnosťou je vždy pri danej knihe kliknúť na možnosť „Upozorniť na naskladnenie“.  

 

Môžem objednané knihy vrátiť?

Áno. Knihy sa dajú vrátiť do 14 dní od zakúpenia. Napíšte nám prosím e-mail na info@restorio.sk a my vám pošleme štítok pre bezplatné vrátenie.  

 

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Mrzí nás, že nie ste spokojní so svojou objednávkou. Prosím, pošlite nám správu na info@restorio.sk a spoločne nájdeme vhodné riešenie. V prípade, že nie ste spokojní so stavom knihy, pošlite prosím v prílohe e-mailu aj jej fotografiu, aby sme mali lepšiu predstavu o tom, čo je chybne a urýchlili proces vyriešenia. Tu nájdete reklamačné formuláre pre zámenu alebo poškodenie knihy.  

 

Môžem vám knihy aj predať?

Áno. Knihy nám môžete predať prostredníctvom nášho webu www.vykupujeme-online.sk kde sa dozviete všetky potrebné informácie.  

 

Aké sú výhody vernostného programu na Restorio?

Verných zákazníkov si v Restorio vážime a radi vás za vernosť odmeníme. Krídlo na to! K nášmu kŕdľu sa pridáte registráciou. Nezaberie vám to viac než 2 minúty a na účet vám za ňu ihneď priletí 20 Restocks kreditov.  Restocks kredity dostanete aj za každý nákup a predaj kníh alebo za dosiahnutie novej úrovne členstva - 100 kreditov = 4 € (25 Kreditov = 1 €). Viac o jednotlivých úrovniach a o tom, ako na ne dosiahnuť, sa dozviete tu. Restocks kredity potom môžete uplatniť na nákup kníh alebo ich venovať na charitu. 

 

Pre ďalšie otázky nás prosím kontaktujte na info@restorio.sk.